Benvolguts pares, mares i alumnes de L’Escola de Músics i JPC,
Desitgem i esperem que tots/es, familiars i amistats, estigueu bé.
Davant de les noves mesures publicades al DOGC Núm. 8318 el diumenge 17 de gener de la resolució del departament de salut per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.
Ens posem novament en contacte amb vosaltres per comunicar-vos que, ens obliguen a continuar tancats una setmana més fins al 25 de gener.
Des del mes de setembre ens hem anat adaptant en tot moment a la normativa que el Departament d’Ensenyament i de Salut ha demanat per aconseguir ser una escola segura.
Malgrat ser un centre autoritzat pel Departament d’Educació de Règim Especial, no ser una extraescolar i des de la inspecció, dir-nos que les escoles de música són els centres educatius amb menys casos COVID-19, a pesar nostre, continuarem fent la formació musical ONLINE per reduir la mobilitat per la contenció del brot epidèmic.
Per tant, totes les classes de música, tant les individuals com les col·lectives, es faran ONLINE al seu horari habitual mitjançant la plataforma Moodle. Si teniu qualsevol problema per accedir, podeu escriure a lemnofc@gmail.com, si no podeu accedir ens connectarem per altres plataformes que hi ha a internet. Si alguna família per alguna raó no pogués fer les classes al seu horari, els professors es posaran d’acord amb vosaltres per veure quan i com fer les classes virtuals.
Durant el confinament tot l’equip de L’Escola de Músics seguirem treballant des de casa amb la mateixa passió i il·lusió perquè la música arribi a totes les cases.
Som conscients de l’enrenou que aquesta situació suposa, per això us demanem la vostra comprensió i col·laboració davant d’una situació extremadament excepcional.
Des de L’EMIPAC (Associació d’Escoles de Música) estem reclamant la reobertura de les escoles de música al més aviat possible, perquè les escoles de música són un espai segur, som educació, som barri, fem ciutat! Som cultura!
Us tindrem informats si hi ha qualsevol canvi o novetat.
Per qualsevol dubte us podeu comunicar amb nosaltres via correu electrònic.
A l’espera de noves i actualitzades informacions, desitgem que estigueu tot bé, que us cuideu molt i que la música sigui la millor companyia.
Jordi Farrés Xirinachs
La Direcció
L’Escola de Músics i JPC
Tel.619 84 65 65